Shrink to fit


Apa sudah jadi? Pasal mesin basuh saya yang rosak tempohari (now dah ok) saya hantar dobi baju2 semua. Tak perasan yang seluar azri ni terselit sekali.

Hasilnya dah kontot dari saiz sebenar..huhu. Ni mesti dryer dobi yang maha panas tu saya bajet. Fabrik seluar ni saya agak dari strech polyester. Sebab yg saya perasan selepas saya gosok bajunya mesti saya kena turunkan suhu saterika untuk gosok seluarnya pula. Kalau tak kedut cair la jawabnya.

posted from Bloggeroid

Leave a Reply

