Menghitung hari

Hai lah rumah. Bila la nak siap semuanya..tiap2 hari pergi tengok rumah macam orang angau je..ok


No.30.. belum masuk meter dan air lagi..


Rumah kami rumah yang terakhir. Bersebelahan dengan tanah rezab kerajaan. Bagus juga bukak tingkap tgok permandangan hijau. Encik suami dah berangan nak buat itu ini kat sebelah ni. Kalau nak dibangunkan pun lama lagi..menurut agen tu la..huhu

Sementara tu kami tengah suryvey konsep dan perabot2 yang hendak dibeli. Encik boss nak tema putih katanya..huhu. Kalau hendak dihitung memang dari A to z kot kena beli.

Nanti masuk kami bawa beg baju je..huhu. kalau ada yg nak dibawa pun cuma tv, peti ais dan mesin basuh sahaja. Memang sengaja tak beli apa2 masa mula duduk rumah sekarang ni.

posted from Bloggeroid

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: