GIGi

Perbualan sebelum tidur:
Azri: kejap-kejap ahmad azri nak tengok gigi (sambil tengok cermin)
Ibu: kenapa dengan gigi ahmad azri?
Azri: Bersihkan gigi ahmad azri..
Ibu: Mestilah bersih, ahmad azri kan rajin gosok gigi…
Azri: Gigi kawan2 sume kotor…
Ibu: (eh-eh eleh gigi depan tu pun hampir nak karat gak tu. Sib baik lah sejak umur 2tahun lebih dah mahu gosok gigi)

#adik masih tak mahu gosok gigi lagi, ades!


Dah lama tak timbang hero ni..last sekali timbang dia 25kg..tadi sat timbang dah 27kg. Badan takdalah gemok pun. Tapi badan dia memang pejal lah. Kalau nakal2 kena cubit/pukul pun takdalah kesian sgt..hehehe. Tapi series lasak. Main2 jatuh gedebak gedebuk pun takda hal. Adiklah selalu menangis kalau ‘kalah’ main2 dengan abang.

posted from Bloggeroid

2 thoughts on “GIGi

  1. nurbijen says:

    Pandai azri jaga gigi…

  2. Hayatie says:

    Nurbijen: tu pun nak bkarat juga…huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: