Azam 2013

Bila masuk tahun baru sahaja pasti semua berazam nak buat itu dan ini. Tapi dalam tak sedar dah habis tahun pun, azam tetap tinggal azam.

Macam saya, azam lebih pada nak mengemaskini imej dan penampilan diri. Tahun 2013 saya nak beri masa pada diri ini. Kalau sebelum ini saya sibuk menguruskan anak kecil dan yang sedang membesar. Kini mereka pun dah pandai berdikari sendiri.


Alhamdulillah..berat sudah turun pada tahap yang sepatutnya. Dari 84kg++ kini dah 70kg. Saya perlu turunkan sebanyak 2-3kg untuk mencapai berat ideal saya iaitu 67-68kg.

Encik suami pun taknak kalah dengan perubahan saya..sejak 3 bulan kami duduk bersama, beratnya sudah bertambah. Kebanyakan seluar dah tak perlu pakai tali pinggang lagi katanya..hehe

Sejak hujung tahun lepas dia dah mula enroll ke Gym nak build muscle. Tiap-tiap malam ke gym angkat besi sekarang. Siap beli susu protein untuk muscle. Susu dah macam tong cat beratus2 regenya..huhu..beli dumbbell untuk training dirumah..ok keep it up dear!😉


Semoga saya pun dapat mengawal berat sekarang dengan penuh displin.

Azam2 yang lain rahsia…kih kih!

posted from Bloggeroid

2 thoughts on “Azam 2013

  1. kecik noo gambonya tepek besar seround dahla lama xnampak.. tu kat umah sendiri ke?kelass uolss skrg nehhh…makin meletopss

  2. Hayatie says:

    cpn: gambo tu besar..tp guna apps bloggeroid dia jadi kecikhuhu..ahah..umah sendiri..tp.sementara je…

Leave a Reply

