Old time favourite: Tahu kering

Siapa suka ni? Tahu kering adalah antara makanan kegemaran saya dari kecil sampai lah sekarang ni. Kalau saya masak sup sayur tak sah kalau tak masuk ni. Kadangkala goreng sayur pun saya letak juga. Dalam family saya sorang je yang ‘ hantu’ tahu kering ni. (Eh macam lah ramai, sah2 saya seorang..hehe).

Mak saya kata hari yang dia bersalin kan saya tu..malamnya dia beriya2 makan sup tahu kering ni sampai berhirup2…tak lama lepas tu perut sakit terus nak bersalin beberapa jam lepas tu…Ada kaitan kah? hahahah

Posted from Samsung Galaxy Note

2 thoughts on “Old time favourite: Tahu kering

  1. ni tauhu kering yea ingatkan nama nya fucuk?bukan ke tauhu kering hat selalu org letak dlm mi kari dan buat tahu bakar tu?ke itu namanya tahu goreng kering hahahah.

  2. Hayatie says:

    fucuk pun ada org panggil..kdg2 tahu nipis la..aku lak klu hat yg tahu bakar tu aku panggil tahu gemuk mcm span. …sbb dalam dia mcm span hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: