S.O.S: Lipstick Hare

Dulu saya ada post entri mengenai lipstick Mekah ini. Pemberian makcik saudara yg baru pulag dari Mekah tahun lepas.

Dah hampir setahun sy guna lipstick..mmg sangat best. Selalu saya gunakn sebagai lip balm sebelum pakai Lipstik lain atau bila duduk rumah sebab warnanya yang nampak natural. Plus kalau minum pun tak lekat cawan.

Sekarang lipstick dah tinggal skit je lagi nak habisšŸ˜¦ Siapa tahu kat mana2 yang ada jual lipstick ni? Kot2 lah ada jumpa ker leh roger2 saya eh..tenkiušŸ™‚

Posted from Samsung Galaxy Note

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: