Bergambar geli-geli

Masih lagi gambar saya yang sama selepas balik kenduri tempohari, hehe! Sengaja saya nak post ‘kecikian’ anak-anak berposing depan kamera. Jarang mereka nak sporting bila nak ambil gambar. Tah kenapa hari itu, bila saya kata nak ambil gambar bersama-sama, masing-masing terus posing geli-geli depan hp. Si abang dan adik kemain lagi, terutama si abang tu.

 Sejak mak berkaca mata, anak teruna pun nak juga, terpaksa lah beli kan satu untuk dia. Tapi tak kalah tu tak beli yang murah-murah sebab takut mata dia rosak. Saya beli yang proper sedikit tapi tak lah sampai beratus, puluh-puluh saja.

Aksi buat-buat terlopong…adik kontrol cun..
 Suka tengok gambar izzet waktu ni, memang geli-geli sungguh, hahaha!

 Tengok gigi budak setahun 4 bulan, berderet-deret tuu. Memang dah penuh gigi dia atas dan bawah termasuklah gigi geraham atas dan bawah. Walaupun giginya nampak mengerikan, hihi alhamdulillah tiada kejadian ‘mengasah gigi’ semasa menyusu. Pernah juga cobaan-cobaan mengigit masa awal-awal dulu tapi dapat dipatahkan, hihi! Akhirnya memang dia tak berani nak coba-coba lagi!

 Eeeeiii, abang tu, pleaseeee laaa!haha!

Pendek kata sesi photoshoot kami dalam kereta hari tu sangat ceria dan lucu. Datang angin sporting mereka lak tu, memang layannnn!

*Terima kasih Allah kerana diberi peluang untuk merasakan nikmat kasih sayang begini, semoga mereka membesar dengan penuh kasih sayang dan menjadi anak yang soleh, amin!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: