Kek Oreo Cheese

Percubaan pertama saya membuat Oreo Cheese yang saya pelajari dari Kursus MARA dulu. Dari segi rupa para, memang tampak berjaya. Tapi saya masih lagi tak berpuas hati. Insiden creme cheese yang terlebih pukul menyebabkan terpaksa beli krim cheese yang baru, huhu!

 Biskut oreo pun agak kurang, rasa lebih cheese sahaja. Lain kali nak lebihkan biskutnya. (takleh ikut resepi, huh!)

Mak saya tak layan langsung kek ni, setengah pun tak habis. Seminggu juga lah nak perabis, akhir sekali tinggal slice pun kena campak dalam tong, huhu! Saya pun kureng juga, huhu! Kalau beli slice dua kat SR tu jalan le plak, huhu!

**Hari ini adalah hari sesuatu, tetapi sayangnya tiada apa-apa dan ianya berlalu pergi. Dan kini saya lebih faham dan mulai hari ini saya akan berhenti berharap! Saya tahu saya kuat dan tabah dan saya akan buktikan…

2 thoughts on “Kek Oreo Cheese

  1. hi yatie..saya silent reader your blog dan tahu yatie dalam sedih selalu 2-3 menjak ni..take care n i know you strong.

  2. Hayatie says:

    Aimmie Qistina: Terima kasih dear, hugs!🙂

Leave a Reply

