Salam Aidilfitri

Malam raya adalah malam yang paling sibuk, ye dakk! Sibuk nak kemas itu ini, semuanya perlu disiapkan sebelum Hari Raya, macam ada juri nak menilai pula..hihi! Lepas tu esok badan sume sengal sana sini, hehe! Padahal ok je kalau tak sempat siap pun, esok-esok tu pun boleh kemas (kes kalau takda orang nak datang rumah lah, hik hik!  :)

Malam raya ni, layan azri main bunga api. Buat pertama kalinya saya belikan dia bunga api, tapi bunga api yang jenis sparkle tu je, tak berapa bahaya sangat.

Tengok muka dia, hihi!  Suka dia, sambil jerit-jerit ‘Ye yeh, main bunga api!” Macam dalam Upin Ipin..
Izzet pula memandang dari kejauhan. Kalau bagi dia pegang, dia bukan takat pegang tangkainya je, dengan api-api tu pun dia nak pegang sekali, hihi!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: