Bye Bye Oven

Sangat sayang tapi saya terpaksa melepaskannya pergi..huk huk! 31hb ni adalah last day sale untuk mesin2 dari CKE. Ikutkan saya memang nak beli oven ini sebab sales price RM850 dari RM1300++. Single deck, sekali masuk per tray boleh bakar lebih kurang 100 biji cookies sekali gus. Takpelah, mana tahu ada rezeki lain pula.

Cilok gambar oven baru kawan saya. Kami pergi tengok sama-sama sebelum ini. Mode jeles hokeh!🙂

Tapi kekangan kewangan yang saya ada ketika ini, saya terpaksa berkira-kira sama ada nak modal untuk  jahitan kah atau bakery. Kedua-duanya pun saya nak buat, tapi saya harus utamakan yang mana dahulu memberikan pulangan yang cepat. Buat ini saya belum bergiat secara series dalam bidang bakery ini. Tapi memang saya nak buat chocolate dan cookies untuk produk LaLiLo juga.🙂

Takpelah, slow-slow jangan sampai yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran. Saya masih lagi nak catch up dan stabilkan masa dan produk jahitan yang dapat saya hasilkan untuk LaLiLo. Kebetulan duit-duit ada yang ada telah pun saya peruntukkan untuk menempah label LaLiLo.

Sample logo saya. Masih dalam adjustment. Dan final baru proceed to embrodery. Tak sabarnya..huhu!

Leave a Reply

