Ladies Apron-Red Retro

Siap juga tempahan apron ini. Ada yang berminat untuk menempahnya. Alhamdulillah, dapatlah duit poket sedikit. Harap-harap beliau menyukainya🙂

 Warna tema yang dipilih adalah merah. Corak pilihan adalah abstrak. Hasil pencarian di Kamdar, saya tertarik dengan corak Red Retro jenis English Cotton Satin. Saya padankan dengan corak Polka Love jenis Japanese Natural Cotton untuk ruffles dan strapsnya.

 Pandangan belakang.

 Side pocket dengan matching cloth ribbon.
Bahagian dalamnya.
Terima kasih kerana sudi menempah!🙂 ok next project pula!😛

4 thoughts on “Ladies Apron-Red Retro

  1. rozila says:

    wah….cantiknya apron ni. Sy nak order la jugak. Tapi boleh x buat sama mcm ni utk kanak2 umur 4 thn? sama cam ibunya. Berapa kos ek? inform saya di 012-9384744-Zila.

  2. akak…saya suke saya suke…yeayyy…tak sabar nak memasak! kite rojer2 via emel yer kak..terima kasih kak..

  3. Hayatie says:

    Rozila: dah sms yer :)Rose: orait, thanks!🙂

  4. yatie ahmad says:

    cun laaaa… nk order cemne ni…..

Leave a Reply

