BFF

Baru juga saya tahu BFF tu apa, hihi! Selalu tengok singkatan tu tapi malas nak amik port untuk tahu makna disebaliknya. Weekdays adalah hari jalan-jalan untuk surirumah, hehe! Dah lama tak berjumpa dengan Be-ef-ef saya ni. Kami borak-borak, makan-makan sambil mengenang kembali kenangan-kenangan lama. 

                           
Kami, pada usia kini, sudah beranak dua, hehe!
Kami, 12 tahun yang dulu, anak dara vogue daa vass, hahaha! How we miss so much those moments.
Sempat belek-belek album lamanya. Oh banyaknya gambar lama kami. Saya snap guna HP untuk kenang-kenangan.

 Oh rumah lama saya di kuarters JKR Jalan Sungai Besi, sewaktu arwah abah bertugas sebagai kakitangan JKR dulu. Tempat saya dilahirkan dan dibesarkan selama 25 tahun! Sebelum kami berpindah ke Kajang.

Arghhhh..takleh tahan bila lah nak kembali kurus begini..kih kih!


One thought on “BFF

  1. gambo ujibakat AF takde ke hikhikhik

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: