Kursus, jaki & tol ;)

Masuk kali ke5 sudah saya berkursus dan kursus kali ini ada yang terakhir. Boss kata sudah complete, yeay! Takda apa nak update selain daripada boring tak dapat nak perah otak nak cari idea nak update entri merapu diblog selama 2hari, hehe!

Oh saya jaki dengan result test untuk salah satu kursus2 lepas yang telah saya pergi. Giler kentang kali ini dapat full mark lak tu. Sepanjang riwayat saya buat test peksa ker hape tak pernah full mark pun, kali ini dalam sejarah tu…hahaha mahap lah diatas kehoveran acik ni yer.. hadoi tapi yang lain2 tu pun leh tahan gak maklum lah kontraktor sejati la tu..hihi

**kali ini ke Shah Alam tak tempuh jem lagi sebab saya ikut highway baru SKVE dari cyberjaya tu. Dia keluar selepas tol batu 3 tu. Tapi kos tol beza 90 sen je. Tiga tol juga kena tempuh, Kajang SILK 1.00+ SKVE1.90+ PLUS2.00. Kalau saya ikut hala ke Pj tapi cross ke NPE pun sama 3 tol juga, Grand saga 90sen+NPE 1st tol 1.00+NPE 2nd tol 1.00+tol batu 3 1.10..hui masak klu hari2 gi keje Kajang-Shah Alam. Yang paling murah kalau masuk federal je, dua tol je kena, RM2.. tapi tak tahan lah sebelum subuh nak kena keluar…huhu

Posted via Blogaway

Leave a Reply

