Susu segar

Ingat tak susu segar warna-warni begini? Teringat dulu masa saya sekolah selalu beli susu segar ini. Selalu jual kat pasar tani. Ada 3 perisa strawberi, jagung dan coklat. Zaman dulu sebotol ni dijual RM1. Lepas tu lama dah tak nampak susu segar ni.

Kebetulan kat pasar malam rumah saya ada orang jual susu ni. Teringat balik memori kecil-kecil dahulu, hihi! Sekarang harganya 3 botol RM5. Azri kalau minum ni 3 botol sekali minum je..

Susu segar ini diproses oleh Pusat Perkhidmatan Industri Tenusu, Jabatan Perkhidmatan Haiwan Negeri Sembilan.

**Hari ini ada pasar malam, borong lagi susu nih!

2 thoughts on “Susu segar

  1. susah nak jumpe dah skang ni kan..

  2. susu ni seangkatan dgn van milo yang bawak milo percuma zaman dulu kala🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: