Diari pengerusi

Saya ada beli 2012 Planner tapi misplaced tah kemana. Last2 saya rembat planner budak2, Diari Sarah yang saya dapat di pesta buku MPH yang lalu. Diari Sarah pun diari sarah lah janji ada planner. Eh apa motif entri hari ini? eh blog ai kan diari ai, hihi!

Bulan hadapan bermulanya marathon dari satu KKIA ke KKIA. Ada 7 KKIA yang saya harus terjah mewakili kumpulan TE, sempena program yang telah mereka rangka. KKIA-KKIA tersebut adalah:

1. Klinik Ibu dan Anak Taman Sri Rampai
2. Klinik Ibu dan Anak Batu
3. Klinik Ibu dan Anak Jln Raja Abdullah
4. Klinik Ibu dan Anak Pasar Moden Gombak
5. Klinik Ibu dan Anak Desa Pandan
6. Klinik Kesihatan Tanglin
7. Klinik Ibu dan Anak Taman Koperasi Polis.

Semoga niat dan urusan dalam Penyusuan Susu Ibu saya ini dipermudahkan, amin!

Leave a Reply

