Mesin idaman kembali!!

Arghh tidakkk! Mesin jahit wishlist saya sudah kembali. Kali ini dengan harga yang menariks, voila! Dari RM3,999 jadi RM1,999. Tanpa berlengah saya cuba mengayat encik suami, alhamdulillah beliau memberikan respon yang positif. Mungkin kerana melihat minat dan kesungguhan saya yang mendalam dalam aktiviti jahit menjahit ni. (Ehh, ye ke? haha!)

Saya memang bercita-cita nak beli mesin yang baru walaupun mesin ada sekarang ini masih teguh berjasa walaupun usianya sudah 15 tahun. Mesin tu memang sentimental value. Oops shhhhhh harap-harap encik Singer tak ‘kecil hati’ sebab saya nak cari pengganti, hoho! Dalam erti kata lain jangan ler buat hal. Kan selalu begitu asal ura-ura nak beli baru je yang lama pun tiba-tiba buat hal rosak itu ini, hihi!

Ada yang terliur macam saya tak? hihi! Jom booking di link ini.

One thought on “Mesin idaman kembali!!

  1. Ely Hasrul says:

    kalu lah aku buleh menjahit eh? hahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: