No camera pleaseeee!

Sementara menunggu mak saya habis bershopping kat Tesco, kami anak beranak membuat aktiviti kekeluargaan dalam kereta. Diantaranya opkos lah yang ini kan..haha!

Tiba-tiba rasa nak amik video dia tengah menyusu. Dia pun rasa pelik sebab tiba-tiba ada hp nak merakam dia..tu yang tangan dia dok menggapai-gapai nak tepis tu. Anak mata pun siap senget-senget nak tengok, dalam hati kacau je orang nak nenen nih!

Bila menonton semula video rasa macam syiok pula tengok gayanya menyusu tu, hehe!



3 thoughts on “No camera pleaseeee!

  1. Ely Hasrul says:

    ya allah izzet!!! syurga dunia betol!!! sonoknye dia susu!!!! hahahahhaha

  2. Ismi Umar says:

    Tangan dia baik. Tak macam anak saya kuat meraba. Hehehe

  3. naz wellazo says:

    seronok nye dapat susu kan anak..sy harap anak no.2 ni dpt DBF..bukan EP mcm anak no 1 skrg..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: