Daiso-holic

Dalam masa kurang dari 3 minggu dari  kali terakhir saya ke Daiso tempohari, sudah 3 kali saya ke Daiso termasuklah hari ini. Ini baru boleh dikatakan Daiso-holic, haha!

Dalam tak sedar sudah hampir RM200 saya berbelanja disana dalam tempoh tak sampai 3 minggu pun, adessss! Shhhhh diam-diam!.

Hari ini saya teman kawan pergi, dah siap-siap kata taknak beli apa-apa yang mengarut lagi kat situ. Tapi dalam tak sedar laju je tangan capai itu ini. Awaitlah barang-barangnya comel-comel dan seperti meminta-minta untuk dibeli, uhuk!

Huh, lepas ini saya kena ‘berpuasa dari ke Daiso selama 3 bulan.. er-er await lama lah plak, huhu!

One thought on “Daiso-holic

  1. Ely Hasrul says:

    ko beli ape je kt situ?

Leave a Reply

