Solat sambil mengendong bayi

Saya dapat ni salah seorang ahli yang mengongsikannya fi FB Malaysian Babywearers. Cara-cara untuk menunaikan solat walaupun terpaksa mengendong anak. Mungkin kalau kita juga boleh pakai SSC atau RS kan. Tiada yang mustahilkan. Solat itu fadhu!🙂

Namun saya belum pernah lagi solat sambil mengendong anak lagi. Tahap terdesak pun saya akan letak izzet dalam walker, pastu solat dan dia akan menggapai-gapai telekung lah, tarik sejadah lah..huhu!
🙂

One thought on “Solat sambil mengendong bayi

  1. Ooo….boleh la camni rupenye..thanks for sharing.tp gendong dgn telekung mcm tersangkut2 la pulak.nnt nak test dulu..~ :)kdg2 tu time solat sy letak tepi je..mmg melalak la bila time angin nk berkepit dah dtg, so, time duduk tu pegang2 die sikit je. :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: