Tahniah Ely with her new edition! :)

Ahad lepas saya melawat rakan susuibu Ely di PCMC. Kedatangan kami dah malam pun, sebab menunggu encik suami yang sedang dalam perjalanan pulang ke Kajang dari BP.

Nyiumm-nyium tengok baby keluar ‘oven’ ni, hehe!. Sekali pandang macam Kong tu tengah pegang baby lak, hihi!
Sesi konsultasi istimewa ngada-ngada pun bermula, haha! Takda maknanya ko kan dah terel!😛
Sat-sat amik gambar dulu. Eh await muka hang tak nampak macam orang lepas bersalin pun? huhu!

‘Hotel’ PCMC, hihi!


5 thoughts on “Tahniah Ely with her new edition! :)

  1. fiza says:

    Aku nnt nak consultancy gak tha…hehehehehe…

  2. kenapa beliau nampak kurus dan mukanya tidak bengkak sprt org baru bersalin?beliau juga muat memakai seluar.tulang selangka beliau juga kelihatan menunjukkan tubuhnya still selim melim saya adalah jeles hahaah..arghhhh – dimana tulang selangka saya,sudah lama tak nampak huhuhu

  3. tekejot tgk alas babY tu hehee

  4. Hayatie says:

    Fiza: ngada2… haha!CPN: oh beliau memang sentiasa menyelim sebelum dan selepas, hehe!mummy danisha: Kih kih!

  5. Ely Hasrul says:

    CPN tidak tahu yg 'beliau' menarik napas haha.. tengkiu Tha sbb melayan ngada2 aku patu mmg hampeh smpai la nih xtau nk sangkut tp cam aku ckp aku kan saiko dok pam nk tgk cuma mmg berkesan la FS kat aku. sekarang aku kembali mejadik Pam Anderson. Fiza kite mmg wajib mengada2 dgn Tha hihi

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: