Check-up@ Klinik Desa Sungai Sekamat

Semalam saya bawa izzet check-up 10 bulan. Ini lah rupa Klinik Desa Sg. Sekamat tempat saya berulang-alik selama hampir 4 tahun! Sejak dari mula saya mengandungkan azri sampai ke izzet,cuma waktu izzet check up mengandung saya dihospital terus, cuma bawa dia cucuk bulanan sahaja disini.

Memang rumah kampung. Waktu saya mengandungkan azri dahulu, bahagian belakang rumah yang batu itu masih belum disambung lagi jadi bayangkanlah keluasannya memang sesak betul. Siap boleh laga-laga perut, hihi! Waktu check up ibu mengandung pun sesak, waktu cucuk anak pun lagi lah dengan sesuasana yang agak panas bila dah ramai-ramai tu, dengan bayi yang merengek-rengek.

Tak salah, klinik Desa ini cover kawasan kajang sebelum balai polis kajang tu, balakong, sehinggalah ke bandar Mahkota Cheras.
Kini keadaan kurang sesak lagi berbanding dahulu. Mungkin agihan temujanji untuk klinik ini semakin efisyen agaknya. Kalau tidak waktu2 gini atas tangga itu semua penuh dengan orang.
Izzet ‘menghayati’ keadaan sekeliling klinik ini, hihi!
Saya membesar bagai juara! (^_^)

Setiap kali check up macam biasalah kena timbang berat, kena buka segala baju dan lampin dulu yer. Ooppss sib baik dah censored, hihi! Checkup 10 bulan takda cucuk.

4 thoughts on “Check-up@ Klinik Desa Sungai Sekamat

  1. mcm best je suasana klinik ni dok kat bawah kan..atas lantai gitu rindunya nak pi klinik desa kat kg aku pun camni biasanya tak ramai org la sbb kat kg hanya anak menantu je kalo ade yg balik kg berpantang kan..aku pi klinik kesihatan kat jalan ke semenyih tu cam biasa sesak org tapi aku suka pi petang so takdelah ramai org heheheheh..

  2. Ely Hasrul says:

    ya allahhh izzett!!!!!! hahahha geram betol aku tgk!!!

  3. Hayatie says:

    CPN: yang klinik ni memang dekat giler dgn rumah aku, 5 minit dah sampai…Ely: hahahah, sabor2!

  4. zatie_izzati says:

    hehe… dah 2 tahun lebih x g sini… rindunyerrrrr…. ngan misi bnyk ckp tu..hehe

Leave a Reply

