EBM Cair

Nak bagi ‘Pak long’!

Waduh, tak perasan deep freezer saya dah off rupanya gara-gara suis plug di extension telah tertutup. Ini mesti kerja kucing-kucing dirumah ni, grrrrrr! Rasanya dah beberapa hari juga ni, kalau baru teroff sehari ais2 dalam tu memang tak mencair lagi sebab deef freezer saya memang besar keranda so aisnya memang tebal, huhu!
Ini lah dia..tapi takda EBM penuh sepeti, hehe!. Ni freezer emak saya simpan stok meniaga dia dulu. Tapi now dah tak banyak barang lagi sebab dah tak berniaga kan. Just simpan barang2 beku termasuklah EBM beku dulu masa EP.
**Dah la stok beku tak banyak itupun hasil perahan semasa bekursus dulu. 18&19hb ni ada kursus lagi, whoaaa kena lah buat stok dari awal. Bercinta nak kumpul hatta 2 oz kalau 24 jam dengan izzet je, huhu! Saya suruh mak saya je tuangkan dalam sinki, sedih pulok nak tuang sendiri….. Sedih? hmm, ok je (sebab tak byk, hehe!) boleh je kumpul lagi😀

2 thoughts on “EBM Cair

  1. eRiNsZ says:

    tak per la… mngkin rezeki lpas ni btambah-tmbah… jom pum…. hihihi daku kais pagi mkn pagi huhuhuhu

  2. Ely Hasrul says:

    huishh frustnyeeee

Leave a Reply

