Patung Display & Letgo BT

Yes, akhirnya dapat juga saya beli patung display ni (mannequin). Punyalah lama saya nak benda ini, bila kenangkan nak pergi ke Jalan Kenanga tu rasa ‘bercinta’ sungguh! jauh pulak tu. Dekat area kajang ni ada kot tapi tak terjumpa lagi. Nak buat gantung2 NC ke baju pape yang patut🙂

Kebetulan kat BP kedai ni dekat pula dengan rumah kami, apalagass harus cargass! Harganya RM85. Orang jual tu pancing saya beli yang satu jenis lagi, kakinya ada corak kayu2, menurutnya bodynya boleh cucuk-jarum, kalau yang ini tak boleh, harganya sekali ganda lagi, RM180. Hampir teracun gak, pikir-punya-pikir apa kekdahnya saya nak beli hat yang boleh cucuk2 tu, bukanya saya ada butik baju pengantin ke apa..
(Status:SOLD)
Untuk merasmikan kegunaan patung ini (hehe), saya nak letgo NeezaNeedles Buckle Tai (BT)saya. RM150 (exclude shipping). Jika berminat e-mail saya. Saya adv juga di FB FSOT, first come first serve lah yer.

3 thoughts on “Patung Display & Letgo BT

  1. Ely Hasrul says:

    eh nih xbleh cucuk2 gak ker? cam buleh aje.. aku ade gak patung display nih.. kaki patung tuh ccantek ahh aku nye stand bleh misplace plak.. hishh

  2. eT says:

    sukanyer tengok…berangan jugak nk dapatkan 1 nnti…bila la leh main mesin plak nih….huhu

  3. ehem..nak tanya..mana beli patung i rege 85 jer….?

Leave a Reply

