Kek kukus Almond Choc Moist

Fuh, peluh tak hilang lagi lepas buat terus update kat blog lak, ‘haibattt!’. Menu untuk petang ini saya buat Kek Kukus Almond Choc. Sama je dengan resepi kek kukus Choc Moist yang saya buat dulu tapi kali ini saya tambah dengan Roasted Almond.
Boleh juga kalau nak tambah dengan choc rice yang warna-warni tu tapi saya lebih suka Almond. Jangan lupa bakar hirisan almond dalam oven lebih kurang 7 minit dengan suhu sederhana (ikut lah oven masing-masing, yang pasti kena selalu tengok kalau tak almond terus jadi perang tak cantik pula. Ini pun terlama skit dalam oven dah jadi keperangan skit.

Dari entri ini ditulis, keknya dah tinggal separuh pun, kih kih! Maknya je dah berapa slice dingapp!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: