Cucur Udang

Sekali sekali buat dan makan cekodok ni memang sedapkan. Tak kira lah cekodok apa, cekodok ikan bilis ke, cekodok bawang ker. Ada yang panggil cucur ada yang panggil cekodok. Petang ni saya terasa nak buat cekodok udang sebab ada stok udang dalam peti ais dah muak asyik buat lauk je.

Bahan-bahannya…….eh, takkon lah ada yang tak tahu buat cekodok nih, hehe! Cuma ada tip-tip kalau nak bancuh tepung tu guna air panas nanti cucurnya lembut jer.

Haha, siap pose cekodok yang dibelah menampakkan udang didalam tu hover kan, hihi! Hidangan untuk minum petang bersama air teh o panas, nyiumm! Jemput makan yer! (^_^)

2 thoughts on “Cucur Udang

  1. Ila says:

    sedekah sini skit…hehe

  2. asmaa says:

    sedapnyer…makan dicuaca sejuk ni mmg menyelerakan…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: