Kenapa dengan Nuffnang Analytics saya?

Saya hairan kenapa Nuffnang Analytics saya sentiasa kosong. Setiap kali saya klik dekat menu-menu yang dikiri tu seperti ‘Lokasi pengunjung’, ‘kata kekunci’ dan lain-lain semuanya menunjukkan tiada rekod. Saya ingat memang normal lah kalau begitu sehingga lah saya terlihat di entri cik puan nurul pasal ni terus saya cam ‘eh kenapa aku punya tak macam tu itu pun, huhu!’. Hairan sungguh mokcik! What happengg?

Nyampah sungguh! Rasa cam nak remove je ads Nuff ni, dah ler earning pun cikaput jer, dah 2 tahun 10 bulan berblog baru 10 hengget jer. Agaknya nyampang nak tunggu min cash out RM50 kena tunggu lagi 8 tahun 4 bulan (mengikut pengiraan 2 tahun 10 bulan=RM10, kih kih!). Kalau tanya pasal BE ka satu hapah pun akak tak tahu, huhu!

**Gigih akak update entri setiap hari satu tau (kadang-kadanglah, heh). Nak cecah minimum 15 entri setiap bulan pun bagai nak pecah pikior merapu bagai tau, Adeh!

One thought on “Kenapa dengan Nuffnang Analytics saya?

  1. Ely Hasrul says:

    aku lagik la fail psl iklan2 nuffnang nih, jgn kan BE apo yg ko sebut tu pong aku xtau.. aku pong xpenah cahsout.. tp aku tgk ade le 60hengget hahaha

Leave a Reply

