Jahitan: CP Pantyliner

Jaki akak buat CP pantilyner lagi yer, hehe! Kali ini tak beli kain. Semua dari lebihan kain flannel yang saya beli dulu. Dapat 14 keping. Ada lebih lagi kain flannel tapi flannel bercorak dah habis so tak cukup kain nak matchkan.

Saya dah siap-siap potong dah jahit kesemua CP ini sebelum saya bekursus. Cuma belum di top-stitch je lagi.
Lepas habis kursus terus sambung kerja-kerja top stitching pula. Meriahnya tengok CP2 tu bila dah siap banyak-banyak, geramm! CP saya pun tak semeriah ini, huhu! Nasib tempahan orang, Jeng-jeng-jeng! (^_^)

3 thoughts on “Jahitan: CP Pantyliner

  1. fiza says:

    Tha…mu amik order ker? Berapa RM?

  2. Hayatie says:

    Fiza: Aha, ikut jenis kain. Kalau designer cotton, imported flannel lebih skit🙂

  3. azwani natrah says:

    Boleh bg senarai harga berminat nak beli ni

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: