2 1/2 jam!

2-hari berturut saya bekursus lagi di Shah Alam, kali ini kursus Jalan Raya & Perabut Jalan. Kursus Kontraktor yang ke-3 saya selepas Kursus Landskap, kursus Jambatan, Jeti & Struktur Laut. Encik suami kata ada lagi 3 kursus kontraktor sahaja lagi yang perlu saya hadiri iaitu kursus binaan, Kursus saliran & perparitan dan kursus paip, arghhhhhhhh!

Terperangkap dalam kesesakan lalu lintas yang teruk selama 2 jam setengah membuatkan saya menghargai pula profession saya sebagai surirumah sahaja, huhu! Sakit jiwa duduk berjam-jam dalam kereta. Dengan 2 1/2 jam tu, saya dah boleh sampai ke Batu Pahat (jika perjalanan tanpa 110km/jam, hihi!).
Macam-mana lah orang bekerja yang terpaksa menempuh jem hari-hari tu yer, ke dah imune? huhu! Ke semalam memang extra jem sebab banjir kilat di beberapa tempat sekitar KL.
** Aahh, bestnya hari ini bangun pagi lambat-lambat, hihi!

2 thoughts on “2 1/2 jam!

  1. Imaan09 says:

    xpe sis..sekali skala merasai derita pemandu2 y asek terperangkap pg dan petang 5 ari sminggu.. seksa kan? rasanya kt keta lg tensen dr kt ofis..

  2. Hayatie says:

    Imaan: Rasa macam nak turun dari kereta and jalan kaki ker masa dalam jem tu, huhu! Tak sanggup!

Leave a Reply

