KLCC Breastfeeding Flash Mob 2011-Berita Harian

Woo..hoo, tak habis lagi cerita KLCC- flash mob ni. Semalam rupa keluar di surat khabar Berita Harian. Saya tahu pun selepas ditag di Facebook. Laju jer saya terus ke kedai mamak rumah saya ni dah lah waktu dah petang. Mujur ada lagi tu pun tinggal dua copy je lagi.

Jaki sekejap, bila tengok muka sendiri keluar suratkhabar. Ye lah, saya tak lah glamor macam orang lain yang asyik keluar masuk surat khabar je, tu yang saya jadi jaki tu..haha! Siap simpan nih, bakal diframe dan diletakkan diruang tamu rumah saya! (Dengan penuh bangga walaupun bukan terlibat secara terus pun dalam projek ni, hehe!)

3 thoughts on “KLCC Breastfeeding Flash Mob 2011-Berita Harian

  1. Ely Hasrul says:

    wahhh wajib kena frame nih Tha!!

  2. Salam…. dah lama jadik pembaca setia… :)Lepas ni, glemer la Yatie ye..??😀

  3. Hayatie says:

    Ely: konfemm!Mama Syabil:aiyakkk, baru muka masuk paper tu pun jadi 'pak pacak'je. acik ni pemalu orangnya, tak sesuwai kot kat dunie gelamss tuh, ahakss!🙂

Leave a Reply

