Designer cotton CP pula

Tak tahan-tak tahan. Misi menghabiskan kain lagi. Benda yang paling senang nak dibuat adalah CP lagi, ngeh2x! Lama dah perap kain ni. Plan mula2 nak buat lain, tapi last2 lain yang dibuat. Tak kisahlah, janji makin surut kain-kain saya yang tidak berjahit.

Kain ini adalah 100% cotton designer fabric yang saya beli. Ini kes pantang nampak kain pasti nak beli yang akhirnya tak tahu nak buat apa, :-p

Summer Garden in Brown, Paper Dolls by Studio E

Juliana by Sue Zipkin in Blue


(Update: All Sold)

Saya nak letgo kesemuanya dengan harga RM10.00 setiap satu (tidak termasuk pos). Sebab kain ni jenis limited edition imported designer cotton, kos pos takleh nak include skali, huhu! Mahal satu yard. Loose set, jika berminat e-mail saya berserta pilihan kod warna yang saya beri di hayatiehashim@yahoo.com

4 thoughts on “Designer cotton CP pula

  1. Ely Hasrul says:

    Tha, xdek ke offer nk jahitkan baju melayu Sami? aku sedia kasik kainnye.. hhihi

  2. oren says:

    saya byk dpt inspirasi nak jahit cp dlm blog puan..saya mmg takde basic menjahit..gigih minat punya pasal, beli mesin jahit singer yg paling murah..soalan saya, camana nak jahit yg tepi2 tu, mcm yg puan buat? sebab saya punya jarum sudah patah, dek kerana tebal sgt..hihihi..pastu, jahitan mcm tak kemas..btw, berapa lapis yer, guna utk buat cp nih? utk pantyliner, berapa lapis? utk pad biasa, berapa lapis? jenis kain yg digunakan?

  3. Hayatie says:

    @oren: Selalu saya ketuk dulu dgn tukul bagi dia mampat skit. klu utk mesin rumah ni takleh tebal2..saya biasa guna 6lapis flannel utk pantyliner..kalau regular pad utk period pun lebih kurang lapis cuma saya guna cmpur2 kain flanel & microfiber dan satu lapis utk waterproof layer..saya ada buat tutorial utk cloth pantyliner nihttp://xclusivelyxpressing.blogspot.com/2011/03/cara-membuat-pantyliner-cloth-pad.html

  4. Hayatie says:

    @ely: aiyo..baju2 melayu azri pun aku belum pass buat lagi…huhu!

Leave a Reply

