Pucuk dicita ulam mendatang

Eh tapi belum dapat pun ulamnya, hihi. Kebetulan sejak dua tiga hari ni saya memang dah mula nak cari pengganti encik singer saya nih. Encik Singer ni masih boleh dipakai tapi biasalah bila dah tua mula lah semput sana-sini. Alang-alang tu baik saya beli yang baru. Banyak gak mesin-mesin yang saya dah berkenan dihati ni. Jom cuci mata, kih kih.

Diantaranya adalah …

Brother NV-900. Idaman hati ni. Mode verangannn (^_^)

Brother NV-10, NV-30 & NV-50

Kalau tak dapat yang atas tu pun, dapat salah satu diantara 3 model ni pun jadilah. Sebab kalau nak beli model NV-900 diatas tu ongkosnya bersamaan boleh beli 3 biji model yang dibawah ni, huhu!

Kalau nak tengok senarai harga-harga mesin idaman kalian boleh tengok disini.

Tiba-tiba dalam post box saya sampai brochure iklan dari media fokus tu. Muka depan je dah terpampang iklan mesin jahit dari LSN. Siap ada open day, free demo jahitan, lucky draw, diskaun mesin jahit.

Yang tak tahan tu ada diskaun lak untuk model mesin jahit idaman hati tuh, huhu!

Dekat je rupanya Showroom LSN tu, dekat Bandar Damai Perdana, area-area Alam Damai tu ler. Harus terjah sabtu depan nih, hihi!Jomm?

***Harus memulakan misi mengumpul dana nih🙂

6 thoughts on “Pucuk dicita ulam mendatang

  1. Rozita says:

    bestnya… jauh la pulak…

  2. LSN cheras tu kan..lama dah aku duk ushar mesin jahit derang tu huhuhu tp xtau nak beli ke dak sbb aku blm ade masa nk jahit secara serius dgn guna mesin jahit.sblm ni mertua ade pinjamkn mesin jahit singer dia n dah pulangkan blk sbb akak ipo nk guna..wan suami yg baik dia belikan aku mesin jahit kenit yg guna bateri n lektrik Global yg kat tesco tu huhuhu(baik xbeliau?) tp dia yg byk guna mesin tu jahit baju kelawar anak yg dh bertetas benangnya..tp aku xkira nak gak mesin jahit yg bebetul punye satu hari nnt..xkira nak gak.

  3. Fid says:

    aku bat2 tak nampak laaauhuks

  4. Hayatie says:

    @Rozita: alahai.. :)@CPN: 'Baiknyeeeee' encik wan yerr, hihi. Jom pi open day tu..hehe!@Fid: Menggiurkan ek?..hehehe!

  5. Yaati Nor says:

    bestnya kak..boleh ke saya dapay voucher tu..mmg nak beli mesin jahit nie..tapi saya nak beli model lain.xde offer plak yek..

  6. Yaati Nor says:

    salak kak yati..jom sambar NV10 ramai2 kat sini..murah pulak dari LSN.. http://sewtechmachinery.blogspot.com/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: