Sudah tebus

Hadiah percuma dari GNC telah pun saya tebus di The Mines. Saya telah register 3 nama termasuklah nama encik suami dan ibu saya sekali. Opkos mestilah ado akaun Facebook ye dak, kalau tidak macam-mana nak register. Sebab bila nak redeem hadiah tu mesti letak nombor IC setiap sorang.
Saya tebus sling bag dengan taut bag di The Mines. Oklah, sapa nak bagikan hihi!. Nak free gift punyal pasal, hihi! Taut beg tu comel je rupanya sesuai lah letak barang-barang yang kecil macam make-up ke.


Tinggal satu lagi voucher je saya belum tebus sebab kena tebus kat Leisure Mall, cheras. Yang ni saya silap sebab first-first register saya tak perasan ada pilihan penebusan dekat The Mines juga, huhu! So jumlah kesemuanya dapatlah 3 beg (sling beg merah & biru dan Taut Beg Gold).

**Stok jaki sebab jarang dapat hadiah percuma, huhu!

One thought on “Sudah tebus

  1. alamak…ni yang buat tak sabar nk tebus…

Leave a Reply

