Nak let-go

Sedang dalam mode nak meng-clearkan barang-barang yang tidak perlu lagi. Ada beberapa item yang saya nak letgo seperti berikut:

(Status: Learning without tears-Available, Expectant Dad’s survival Guide-Sold)

Item 1: Extra copy buku yang saya beli di BBW tahun lepas. Tajuk ‘Learning Without Tears’ yang beli RM8 sahaja. Tak termasuk pos yer. Yang sebelah tu dah takda.

(Status: Sold)

Item2: Ring sling Palm & Pond yang saya beli bulan lepas, kunun nak belajar2 guna. Tapi tak berjaya dan saya memang tak reti pakai tanpa tunjuk ajar orang, terkial-kial, hihi!Sudahnya saya tak pakai pun. Last2 saya guna SSC je lagi senang, beli infant insert. Saya beli tu RM69, saya nak letgo RM38 termasuk pos.🙂

Siapa yang nak boleh email saya hayatiehashim@yahoo.com. Ok nak sambung sorting barang-barang lain hehe!

4 thoughts on “Nak let-go

  1. Ring sling ble tahan berapa lama? (mcm berminat nk beli r)

  2. Kak yati…sy nk beli Ring sling akk. ble tahu nk bayar mcmane?

  3. Alahai sedihnya da ada org lain yg beli…..

  4. Hayatie says:

    Wizana, alahai..Sorry, pas akak publish je post ni dah ada 2-3 org email..tapi akak respon sapa yang e-mail dahulu..Sorry yer!

Leave a Reply

