Ergo Infant Insert

Sejak saya beli SSC Ergo tahun lepas, memang tiada apa pun yang dapat menandingi kepuasan hati saya memilikinya, chewahh! Pertama-tama kali menyentuh kainnya sahaja, saya sudah jatuh hati dek kerana kelembutan kainnya yang diperbuat daripada 100% organic cotton, lebih lembut dari cotton.

Kali ini, bertambah-tambah sayang lagi dengan Ergo ni sebab boleh angkut newborn juga dalamnya. Cuma kena beli infant insertnya sahaja. Saya baru test drive infant insert yang baru sampai tadi. Ergo infant insert ini kepunyaan nik, saya pinjam untuk test drive sebelum saya beli.

Dapat-dapat tadi terus menerai masukkan izzet. Wow, sangat best. Izzet siap tidur terus dalam tu, huhu! Cuma yang kurang bestnya kalau nak BF agak susah sedikit dalam ini untuk Newborn. Boleh BF kalau guna SSC ini tapi perlu dalam upright position. Maksudnya bayi itu dalam keadaan tegak seperti itu juga lah. Kalau newborn yang kepala belum kuat lagi, agak sukar. Tapi tak kisah lah, janji ssc ini boleh diutilize sepenuhnya, bagi saya yang fail nak guna ring-sling,huhu!


Selepas keluarkan baby terus letak, insert tu boleh jadi travel mattress juga. Series lena izzet tidur, dah turunkan pun tak sedar lagi. Esok 25hb genap izzet sebulan. Kejap je rasanya.

Selepas seharian saya test-drive infant insert itu, konfem saya nak beli yang ini, warna beige hokey! konpidennya, sambil seluk poket. Waktu berpantang ni tangan jadi laju jer nak click-add-to-cart, huh!


2 thoughts on “Ergo Infant Insert

  1. Ila says:

    beli jgn tak beli..heheheh

  2. fazidah says:

    SSC ERGO tu bli kat ner? cam best jer… harga baper ea? ada jual on9 x? best la blog akak ni…

Leave a Reply

