Almari

Apa sudah jadi! Belakang pintu bilik saya sudah hampir menjadi stor mini pula dengan longgokan beg plastik. Ibu saya pun pot-pet setiap kali masuk kebilik melihat bungkusan plastik itu. Buku-buku yang saya nak baca pun kena bungkus juga. Sebab kalau tidak azri tolong ‘bacakan’ sekali.

Tu semua kain-kain yang belum berjahit yang saya beli, beli beli dan beli. Setiap kali ke kedai kain asal jumpa yang berkenan je pasti saya beli, buatnya tidak lagi. Buku-buku pun kena bungkus juga. Takda almari nak letak dah barang-barang ni semua. Lepas bersalin, mode nak menjahit belum datang lagi, huhu!

Abaikan lipatan-asal-boleh itu,hehe!

5-tier utility shelf yang telah saya convert menjadi almari baju azri pun sudah penuh. Saya suka style ini, memang jimat ruang. Dulu saya bercadang nak beli almari baju kanak-kanak tapi kebanyakannya semua yang agak besar.

Belum campur baju-baju izzet lagi, buat masa ini baju-baju baru satu bakul sahaja, kih kih! Tu yang saya berangan nak beli utility shelf lagi kali ini. Teringin nak perabot IKEA pulak lah.

Kalau yang ini, jimat ruang sedikit. Atas boleh letak buku, bawah letak baju-baju izzet,cukuplah hihi!. Boleh letak sebelah utility shelf yang lama saya tu.

Yang ini pun best juga. Nak ajak encik suami ke IKEA lah.

4 thoughts on “Almari

  1. Fid says:

    pi jgn tak pduit lebih sikit naakain yg rasa tak nak bley sedekah kat aku kakakak

  2. saiko betul…bilanya nak ke IKEA tu

  3. Ely Hasrul says:

    aku pon suka masuk baju sami dlm drawer hihi.. ko nye lipatan asal boleh tu mmg xleh lawan la aku punye lipatan gaya sami haha

  4. Hayatie says:

    Fid, hahaha. Aura menjahit lom sampai lagi ni..nidah: await? naik join skali cukur poket ka..kih kih! Ely: Jimat space skit guna books shelf ni, kih kih! Klu almari betul tu mcm lebar2 je..huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: