Jom ke SGM Susuibu.com ke-4


Wah, mentang-mentang saya dah ‘merdeka’ lah katakan. Jika sempat (belum bersalin lagi) saya akan ke perjumpaan kumpulan sokongan penyusuan susu ibu (SGM) Susuibu.com pada hari ahad ini. Ini SGM pertama bagi tahun 2011 yang baru saya dapat pergi setelah terlepas beberapa kali kerana terpaksa berehat dirumah.

Butiran mengenai SGM kali ini adalah seperti berikut:

Topik: Improving Family Nutrition
Tarikh: 24 April 2011
Tempat: Tasik Cempaka, Bangi
Waktu: 9pagi-10pagi
Makan&minum: Pot Luck

Tiada bayaran dikenakan. Semua dijemput hadir ke sesi perkongsian ini, lebih ramai lebih banyak yang dapat kita kongsikan bersama. Sesiapa yang berminat boleh update kedatangan kalian dan juadah yang hendak dibawa bersama disini.

3 thoughts on “Jom ke SGM Susuibu.com ke-4

  1. Ely Hasrul says:

    aku nak pegi tapi bese lah papi xmo bgn pagi.. nnti aku nk set dgn fiza..

  2. Hayatie says:

    Ala ely, ko memang kata je nanti tak muncul2 pun..kempunan aku nak merasa air tangan kau..kih kih!

  3. alahai ak..clash ngan Sarakids Gathering tu la..aduhai..melepas lagi..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: