Apron ‘beraksi’

Hahh! Tak habis-habis jaki saya dengan apron ni kan. Belum jahit benda-benda lain yang extravaganza lagi, cemana lah keterujaan saya lagi agaknya, hihi! Sebenarnya hari ni kawan saya singgah ke rumah saya untuk menerai ‘apron princess’ ini. Eh, saya dah beri nama baru pula.

Ni lah pemilik apronnya!Identiti dirahsiakan, hihi! Selain daripada corak nya yang sudah terbalik (mujur dia tak marah, hihi!). Saya risau sebenarnya kalau ianya tak fit dengan size tuannya, maklumlah ukurannya saya ikut size apron yang standard cuma saya ejas sedikit part kelebaran dibahagian bawah pinggang. Mujur ngam-ngam dengan sizenya yang kecil molek tu.

Tapi kalau mengikut size saya ni, memang tak fit (tak cover sampai kebelakang). Sebab rangka saya besar kot! Melainkan design satu lagi, ropol dikeliling tu. Nak buat yang ni lebih leceh dan banyak kerja lagi.

Ok, pass satu! (Jangan tak jadi masak sudah yer, hihi!)

2 thoughts on “Apron ‘beraksi’

  1. eRiNsZ says:

    compem sayang nk comot-comotkan kat dapur hihihihi

  2. Hayatie says:

    eRinsZ: akai buat baju lah, sebab sayang nak lap kat situ, hehe!

Leave a Reply

