Botol air

Entri kali ini demi menyahut seruan ‘marilah kita minum air dengan banyak dimana-mana sahaja’ dan kesinambungan entri dibawah juga hihi! (Apa kaitan, haha!). Saya lupa juga untuk masukkan salah satu keburukan bed-rest adalah secara tidak langsung anda mudah untuk keluar duit, huhu! Terutama jual-beli secara online.
Hasilnya, saya telah mengorder sebuah botol air (saya sukaaaa!) untuk menggantikan botol mineral yang selama ini saya usung ke mana-mana. Ada style? (Shhh, saya tidak bagitahu encik suami tentang harganya, ngeh2!). Jika saya terlupa bawa botol air ini, maka saya tetap akan membeli sebotol air mineral diluar, tiada makna juga, hehe!

Sekianlah sahaja entri jaki saya pada hari ini, hihi!

3 thoughts on “Botol air

  1. ajumohit says:

    samala tumbler kita, tupperware 1.5liter, senang nk sukat berapa byk air kita minum kan hehehhe, yang ini aju memang letak je kat opis ni, atas meja, and tak bawak balik umah coz nanti tertinggal..so make sure bile smpi opis pagi aju akan refill penuh2, petang mesti kosong botol tu…

  2. Hayatie says:

    ajuimohit: Menarik & tertarik kan! Siap ada pouch poket bagai tu! Tak tahan!..hihi!Klu pi outing ke, leh la 'bergaya', huhU! (Jaki-jaki!)

  3. sama jugak ngan zura… beli kat 'Lot 10' murah bangat… mmg sng nak sukat bape byk kite minum, kalo sket mmg kena gandakan usahanye😉

Leave a Reply

