Alimkids Preview di MLO PJ

Kalau kesihatan saya mengizin pada ketika ini, pasti saya akan menyertai teman-teman yang lain untuk mendaftarkan azri kedalam playgroup. Dah lama sebenarnya saya berniat nak hantar azri ke Alimkids Playgroup bila dia mencecah 2 tahun. Sekarang, dah 2 tahun lebih pun, bila dia dah bersedia keadaan saya pula yang tidak membenarkan untuk saya meneruskan rancangan ini.

Terpaksa lah saya tangguhkan dahulu perancangan ini sehingga saya selamat bersalin nanti. Yang tak bestnya tak dapat lah saya saing dengan rakan-rakan yang lain yang akan mendaftarkan anak mereka juga nanti.


Cawangan Alimkids baru di Petaling Jaya telah pun dibuka untuk pendaftaran. Alimkids ini akan diadakan di kedai Momslittleones kepunyaan rakan saya iaitu puan Aishah. Satu sesi preview percuma juga akan diadakan pada 29 Jan ini di kedai beliau. Pada yang berminat untuk menyertai preview boleh melayari Facebook Alimkids Playgroup PJ untuk maklumat lanjut di:

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/ALIMKids-PJ-Playgroup/188969134462240

atau layari blog Alimkids PJ di http://alimkidspj.blogspot.com/

Leave a Reply

