Bila Jin Hijau keluar

Perkara aneh mula terjadi sekitar dalam bulan puasa ini juga. Kebetulan kerap plak keluar iklan ni. Saya tak ingat rancangan apa yang saya tonton, rasa macam Jejak Rasul je, menyebabkan saya terpaksa menukar siaran tv sebab tak tahan tengok dia menangis takut bila nampak jin hijau tu.

Setiap kali iklan ni keluar, azri mesti lari lintang pukang sembunyi belakang nenek atau ibunya. Siap menangis-menangis. Sejak bila plak dia takut jin hijau tu, huhu. Lawak betul!

Yang ni pula iklan feveret dia….

2 thoughts on “Bila Jin Hijau keluar

  1. amirah says:

    comeynye takut kat jin hijau tu ye…hihi

  2. Hayatie says:

    amirah: hehe, tu ler. Dulu hokeh je! huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: