Saya sudah dapat :)

Yeay, ianya sudah berada dalam genggaman saya. Setelah seminggu lebih virus SSC ini melanda di FB saya, hingga telah membuatkan ramai jiwa-jiwa yang kacau. Hampir selama itu juga, tidur malam tak tenang dek memikirkannya (huhu obsessnya saya).

Dapat-dapat je terus test-power kat rumah. Series sangat jaki dengan SSC kali ini disebabkan kelembutan fabriknya yang diperbuat daripada organic cotton. Berbeza dengan fabrik-fabrik SSC kepunyaan saya dan yang saya sudah cuba. Sengaja saya mahu mendapatkan ini kerana mahu merasai kelainan memakai SSC yang diperbuat dari Organic Cotton. Speechless ^_^

Ringan-pun-ringan!

Pastu terus zaass ke The Mines nak melaram dengan SSC ini. Sapa nak cuba-try-test-tengok, meh lah hola-hola acik yer :)!

Caution: Sila jangan test-drive jika tidak mahu tidur malam anda tidak lena..wakaka!

One thought on “Saya sudah dapat :)

  1. zatie_izzati says:

    Zoom kat arge die.. RM699… bia betoooiiiii…

Leave a Reply

