Kebizian melanda lagi

Gambar hiasan dari pak gugel😀
Aloo, hari berganti hari. Entri bulan ini masih masih tidak berganjak. Setiap bulan saya berkira-kira mahu berlumba dengan hari, mana yang lebih banyak, samada entri saya mendahului hari atau hari mendahului entri saya, erkk paham kah..ekeke! Kadang-kala saya menyiapkan kerja-kerja admin seperti dalam gambar diatas (cuma tiada sesiapa dibawah meja, hihi).

Kata encik francesco, mujur saya tidak kerja (kerana masa saya mengalahkan orang yang bekerja) saya fikir, jika saya bekerja, tentu banyak perkara (yang saya suka) saya tidak boleh buat. Tapi perkara yang saya suka tidak mendatangkan duit, tapi mendatangkan manfaat sahaja. Bukankah manfaat itu lebih bernilai dari wang ringgit?

Saya mendapat banyak call/sms mengenai program latihan Malaysian Breastfeeding Peer Counselor MBfPC bagi kawasan selatan. Ada pula yang baru tahu saya adalah ‘orang admin’ MBfPC sehinggalah saya mewar-warkan entri jemputan itu. Mungkin kerana di MBfPC saya menggunakan nama penuh, berbanding Hayatie Hashim di blog/forum etc.🙂

Penyertaan untuk program latihan di Melaka ini amat menggalakkan (hingga acik terkial-kial memproses borang-borang yang masuk, huhu). Pada yang telah menghantar borang-borang berserta pembayaran diharap jangan risau, kerana pihak admin a.k.a acik🙂 sedang terkial-kial untuk memproses dan meng-update database. Notis penerimaan akan dihantar kepada yang telah menghantar borang-borang dan pembayaran.

One thought on “Kebizian melanda lagi

  1. az says:

    ye lah yatie, masa az dpt 1st email dulu, ingat sapelah nurhayati hashim nih..rupa2nya pemilik blog ni rupanya. anyway, slmat menjalankan tugas eh..suh azri tolong pun ok..hi2..

Leave a Reply

