Bilik jahitan



Hmm, bestnya kalau dapat bilik menjahit macam ini. Berangan sebenarnya. Sebab lately acik kann baru datang aura menjahit semula, hihi. Pendek kata macam-macam aura lah kebelakangan ini, tak tentu hala. Saya sudah mula terfikir sama ada nak convert playroom azri atau tidak, haha! Aduhai, sempat lagi tu.
Pastu berangan nak beli mesin jahit tepi macam ini. Takda le kerja-kerja menjahit selalu je tergendala sebab nak hantar jahit tepi dulu selepas dipotong. Kalau difikir banyak gunanya ni. Pastu boleh la amik upah jahit tepi pula, kah kah!

Patutnya saya berangan nak mesin jahitnya dahulu. Tapi kira-kira mesin jahit lama pun masih ok lagi nih (tengah membujuk hati yang meruntun nakkan yang baru je,huhu).

6 thoughts on “Bilik jahitan

  1. az says:

    bagus betul hobi baru yatie.lepaslah nak buat baju sendiri.skrg ni nak tempah baju mahal.

  2. Ninie says:

    hobi kita sama. tapi saya ni jenis x sabar nak siapkan satu baju. kalau boleh dlm sehari jait siap terus.. tapi kalau x siap.. terus simpan.. hehehe

  3. eT says:

    wahh…bestnyer…teringin gak ada bilik jahit yg complete camni…hehe

  4. Hayatie says:

    az: boleh la sikit2ninie: samalah dgn saya juga, skang cuba belajar sabar dlm menjahit, huhueT: bestkan, klu rumah besar leh la nk buat mcm2 bilik, huhu!

  5. IbuAzroy says:

    sy ada bilik jahit tp xkemas cam tu. hehehehe. seronok hobi mjahit ni mcm2 leh buat. janji rajin. sy sama la cam ninie. kalau nak cepat, boleh je siapkan. tp bila dah simpan, sampai lupa. ehh.. aku ada rupanya kain ni. kekekekeke

  6. kakyong says:

    ingat kan bilik jahitan yati tadi… hahahkalo passion dah mari.. apa lagi…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: