SGM4- Managing 24 Hours while Breastfeeding



Salam semua..

Pejam-celik dah semakin hampir pula ke SGM yang 4. Topik SGM pada kali ini adalah ‘Managing 24 Hours While Breastfeeding‘. Maklumat lanjut mengenai SGM pada kali ini adalah seperti berikut:

Topik: ‘Managing 24 Hours While Breastfeeding

Tarikh: 30 Mei 2010

Masa: 9am-10

Lokasi: TBA

Demo Bw: Selepas habis SGM

Menu: Pot luck lagi

Tema: TBA

Perhatian:

Ada permintaan SGM kali ini dibuat di Shah Alam iaitu di Tasik Shah Alam tasik Raja Lumu bersebelahan Library. Lokasi yang sama semasa first Gathering Susuibu semasa awal tahun 2009. To be fair and square..

Kalau ada sesiapa yang bersetuju sila vote. Dan jika tidak ramai yang boleh. Kita akan stick dengan tempat lama juga iaitu di Tasik Cempaka, Bangi. Undian berakhir sehingga Jumaat ini.

Sila ke link thread SGM4 di forum susuibu.com untuk vote yer.

2 thoughts on “SGM4- Managing 24 Hours while Breastfeeding

  1. Ely Hasrul says:

    30? okek sempat la aku pegi sbb aku g jakarta ujung bln tp blk before 29th. aku xsetuju shah alam sbb jauh (mcm la bangi dekat hehehe).. tp kalu dh sume vote situ aku dgn terpaksa rela dtg gak la sbb aku kan suka kepoh2 nih hahahaha

  2. Hayatie says:

    ely..harus ko dtg, aku nak order sandwiSh ko yang enak tu. Kali ni nk suh ko siap2 pack skit utk aku..aku selalu lambat makan bila time SGM, huhu!.

Leave a Reply

