Debaran

Dalam penantian penuh debaran sehati berdansa. Yeehaaww, tak sabar nak tunggu hadiah yang dijanjikan oleh encik husby masa ulang tahun anniversary kami dan sempena besday aku pada bulan yang sama tempohari. Dan mungkin reward untuk segala penat lelah aku berEP (yang ni aku memandai je tambah, nak kasi lagi sodap, eheh!) Dengan penuh sabar aku menanti, akhirnya encik husby finally kata.. ‘ok, nanti dia akan usahakan’. Dan sekarang, aku hanya menunggu sahaja. Hopefully ianya akan jadi kenyataan, Amin!. Kalau tak, sure frust menonggeng la. Tunggguuuu……akan ku hapdet keputusannya samada o.k ke k.o.

4 thoughts on “Debaran

  1. asmaa says:

    apelah tu yer hadiahnya…update yer….hehehe

  2. Ely Hasrul says:

    xsabo nye.. apekah hadiahnye itu..

  3. Hayatie says:

    asmaaa: sudah semestinya ku akan hapdet..ekekkeely: aku pun tak sabo ni..

  4. nora says:

    awat aku rasa macam tahuuuu jek hadiahnya huahuahua!😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: