Petani Contoh 2009

Haha..macam real je. Sekarang aku addict betul bercucuk tanam di Farmville, Facebook. Semua kerja tak jadi gara-gara Farmville ni. Terima kasih lah aishah kerana menjebakkan kan aku. Tak pasal-pasal aku jadi petani maya. Kalau dulu, masa-masa online, aku isi dengan surfing article-article berkenaan breastfeeding ni, tapi laa ni on je laptop perkara pertama aku buat adalah bercucuk tanam dulu, tengok tanaman aku dah masak beli belum, dah perah susu lembu ke belom, ayam aku dah bertelur ke belum, hadoi!yatie..yatie! Sekarang aku dah bangun farmville, tido farmville, makan farmville, mengepam layan farmville. Tapi bagus juga, sekurang-kurangnya, waktu mengepam tengah2 malam takda la mengantuk sangat sebab boleh layan farmville..huhu!. Layannn…..

Ni lah rupa sebahagian ladangku yang aku gila2 kan sangat tu. Suma tah kemana, gara2 ladang ini. Nak tengok sebahagian lagi, moh kita layan farmville, di facebook. Jangan luper add aku sebagai neiber (neighbour) kalian hokeh!Adioss…nak gi kutip telur ayam sat,ngeee!

5 thoughts on “Petani Contoh 2009

  1. miela77 says:

    biasa dengar kyong cite.. tpi blum penah cuba lagi..mcm menarik je..hmm….???

  2. asmaa says:

    mmg elok sgtlah jadi petani contoh tuh…hehehe
    saya plak bakal jadi petani contoh mcm yatie gak pas nie…kena usaha lebih lagi…dah terjebak nie, blk ofis terus terjah PC…pas sahur terjah lagik…hahaha…

  3. Aishah says:

    nama aku jugak yg ko canang ek …tp ko dah kedepan tak mampu aku nak kejar tha oiiii

  4. ibu_arifa says:

    cam bes jer.. dulu2 dok ketagik mobwars kat facebook..la ni dah tak mood dah sbb semua benda dah ada dah..ni nak try farmville lah plak. nnt saya add akak yer.

  5. Hayatie says:

    miela: moh2 kita bercucuktanam..juga lupa add ku sbg neiber..

    asmaa: hihi..satu keje pun tak jadi ni

    aishah: haha, aku tahu ko boleh kejar tu..berkojo la kito sekueknyaa…

    ibuarifa: worait…jgn lupa add akak sbg neiber juga yer..hihi!

Leave a Reply

