Cute Sleeping Baby Contest


Dah lama rasanya aku tak join contest-contest ni since contest last yang aku join tu dulu. Tapi tak menang pun, huhu!. Tergerak pula nak join ‘Cute Sleeping Baby Contest’ yang dianjurkan oleh baiti@mizz zizee ni sebab aku ada teringat satu gambar azri tido yang lawak giler dari pandangan mata aku lah. Dulu tak salah aku ada satu contest juga pasal gaya baby tidur ni, tapi masa tu aku dah terlambat juga. So terjumpa contest ini semasa merayap-rayap ke belog kawan-kawan. Sambil nak merehat-rehatkan minda sementara nak korek2 lagi resources untuk entri artikel ku yang terbaru, eheh!

Entry Contest ini aku post di XXbloglist aku memandangkan diblog XX aku tidak ku letakkan bloglist (bukan taknak letak, tapi panjang sangat macam tak balance lak aku tengok!. Sebenarnya semua link-link yang aku folo ada didalam link bar diatas ‘My XXBloglist’). Oleh kerana sebahagian dari syarat perlu add link di blog dan takut-takut kalau tuan punya contest tak nampak link dia dia belog aku tu, sebagai langkah selamat aku post entri ini dibloglist aku sahaja. Tapi di blog aku pun aku tepek gak, buat tatapan ku dan kawan2 sekalian..hihi!

Gambar dibawah ni disnap bukan semasa azri tido malam. Tapi masa tengah bersiap-siap nak pergi jenjalan. Selalunya aku akan siap2kan azri dulu, baru aku yang bersiap. Agaknya lama sangat kot aku bersiap make-up, touch-up sana sini bagai, tu yang dia terlelap. Yang lawak, tengok bibir dia jadi semunggeh macam tu. Macam ala-ala baru pas buat lip surgery laks, tebal giler!hahaha! Mana tahu ada rezeki terpilih, dapat saguhati pun jadilah ahaks!

Name : Ahmad Azri Azzuri Bin Ahmad Othman
DOB : 23 Oktober 2008
POB : Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM)
Nama Ibu : Nurhayati Bt Mohd Hashim

So for you guys yang dah join dan nak join contest itu boleh lah ke blog baiti yang sweet itu. Contest ini bermula dari 3 September hingga 18 september 2009. By the way, kena cerita juga apa yang menarik mengenai blog baiti itu, so pada pendapat aku,blog dia sangat kemas dan yang penting menggunakan black text diatas white background dan sedap lah mata memandang serta sangat sweet dengan templates yang pinkish itu. Ehceh! dah macam momblogger review la plak..

2 thoughts on “Cute Sleeping Baby Contest

  1. CatlinaFly says:

    good luck to dearie azrišŸ˜‰

  2. ibu_arifa says:

    tgk tu Azri tido…sampai ternganga2 mulut tuh..
    good luck yer Azri..

Leave a Reply

