Aksi terjun buai

Haha, sila jangan tiru aksi ini dirumah!. Sekarang aksi melasak azri dah tahap dewa betul!. Ada je kezutan-kezutan yang dia buat, aku dah nerbes betol lah. Alkisahnya beberapa hari lepas, aku pelik tetiba azri aku dah terketik2 meniarap bawah buai. Aikk, sekejapan dah tido pastu dah bangun. Lazimnya, kalau dia bangun dari tido signal dia mesti menangis. Tapi hari tu, aku jengah tengok sekali sudah bawah buai laa. Aku tak pasti macam mana dia turun kah terjun. Kali ini, aksi dia dapat aku skodeng dan caught on camera. Haha, rupanya bila dia dah jaga, dia terus angkat kepala dan badan2 sekali. Huihh, skill baru ni. Selama ni tak pernah pula dia buat aksi stunt gini..

Testing power, adjust body dulu tengok buleh naik ke tak.

Pastikan kedua-dua belah tangan placing baekk punya di kain buai itu. Kemudian, dengan kadar “senafas” angkat badan kedepan, ala-ala anda sedang exercise di gym.

Pastu tengok jengah kedepan, kiri-kanan, tengok line clear ke tak sebelum membuat aksi stunt ini…Haipppp, ada hati nak terjun tu! Kali ni aksi awak tertangkappp..Gotcha!

6 thoughts on “Aksi terjun buai

  1. nikhazifah says:

    uit..bahaya sungguh..sama la ngan mikhail..skrg dah tak letak dalam buai..tapi mu letak tilam kan bawah buai dia kn?

    nak kena piat tinge azri neh..hehehe..jgn marah ar..

  2. Ila says:

    biasalah,dah besar,kenalah wat aksi terjun tiruk kan….hehehe..aku bila faiz dah pandai wat aksi gitu,aku terus simpan buai…hahaha..bungkus simpan lam stor

  3. asmaa says:

    dah semakin pandai ye azri…
    syifa' plak ia turun kaki dulu mcm meniarap tuh..tp ia x reti lepaskan tgn dari pegang kain buai,jd b'kemungkinan boleh telentang ke belakang…mmg merisaukan….kena pantau bila ia tido….hehehe

    yatie, nnt tetiba ada kat belakang kita bila dah reti turun sendiri…pengalaman 2 org anak saya, tetiba terjojol kat belakang kita…terkejut…

  4. maryaaa says:

    wahwahwah dasat, baby boy mmg byk aksi. nanti ku share dgn mu aksi si Ibrahim..mmg buat kita terjerit jerit tuh.

  5. Hayatie says:

    nik: piatt je auntie nik…babab dia..hihihi. Ye mesti ada tilam dunlop dibawah itu..tu yang die eksenn tuh..

    ila: aku belum lagi nak simpan buai tu..tunggu la kalau aksi2 dia dah bertambah 18sg, mungkin ku bungkus je buai itu..huhu

    asmaa: tu la pasal, ni baru sorang, jakun semacam je ni..ehehe!

    maryaaa: haha, sure ibrahim lagi advance aksi2 stunt ni..jgn lupa share di cherish mu itu…

  6. cintaKusayangMu says:

    oo…tu sudah kes bhya..
    mu kena lapik toto bwh buai dia tu..spya klu terjun xterbenjol kpla dia tu….

    ish..ish…notty dh ye skrg..pnadai nk terjun buai ye azri….

Leave a Reply

