Jalan-Jalan@BP

Yaa, aku dah jumpa data cable. Mari menepek gambo!. Hampir hari-hari hubby aku bawa azri jalan-jalan pas dia balik kerja. Rajin betul. Kalau dikajang, kalau 2 minggu hubby aku tak balikm 2 minggu la kami tak keluar. Sekarang ni aku masih on off kajang-batu pahat. Sebab hubby aku lom cari rumah lagi kat sini. Bila dah ada rumah, bertambahlah statistik penduduk dibatu pahat ni.

Dekat BP Mall. Wahh, seronok je azri kalau dapat jalan sekarang. Kalau kat rumah serba tak kena dibuatny, haru!

Kalau balik bp ni, mesti nak pekena nan atau bubur nasi kat jalan rahmat ni. Sedap giler. Dah 9 bulan aku tak pekena bubur dan nan kat kedai ni. Nyium2!. Azri pun layan je laaa..

Di dataran penggaram. Rupanya setiap jumaat, sabtu dan ahad ada gerai2 disekitar dataran penggaram ni. Macam ala-ala uptown dan KL downtown gak la ni. Tak sangka pulak jumpa lak lina, roomate aku masa di uniten. Kebetulan dia pun balik kampung dia kat medan. Pada hal kat kajang punya dekat sebelah2 taman jer. Alih2 jumpa di batu pahat pula.

2 thoughts on “Jalan-Jalan@BP

  1. ILA says:

    wah,best r dpt jalan…hehehe

  2. Ely Hasrul says:

    comelnye azri kt babyseat tuuu .. cam stim2 aje nk tido ahhaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: