Botak

Haha. Azri berimej baru. Baru hari ni ku berkesempatan untuk membotak kepala azri setelah 7 bulan berlalu. Sebab dari lahir hingga ke tujuh bulan ni memang tak sempat nak botak kan kepala die. Rambut pun macam segan-segan jer tumbuh. Hopefully pasni leh lah tumbuh dengan meriahnya. Tapi sekali pandang macam takda beza pon, sebab rambut yang ada sebelum ni pun nipis jer menampakkan bentuk kepala dia. Asyik gosok pale dia jer, sebab rasa cam berus skit, heh!

8 thoughts on “Botak

  1. akma says:

    wahhhh azri dah botak
    lg terserlah la keheroan n ketembaman mu tu (betul ke ayat ku ne hentam la azri oiiii)
    tp azri still comeeeiiiii aaaaa
    tu yg sure nya tentang azri ne
    gigit sikit leh
    ishhh geram betul la kat azri ne tha
    nnt muah sikit kat azri yeee

  2. ibu_arifa says:

    comey dan tembam tul..Azri nih🙂
    lama2 tgk mcm org baru balik haji lak..hehehe
    kiss2 kat pak aji junior nihhh

  3. Hayatie says:

    akma & ibu arifa.. tocehh auntie-auntie (kata azri)..hihi

  4. ummiaqeef says:

    cam aqeef je..huhu..kalau duk sblh org kate kembar x? ehehehe…

  5. elysuhaili says:

    ala comelnye.. sian pon ye gak.. aku kesian kat budak yg kena botak nih.. sbb cam sejuk aje kepala.. tu yg xsmpai ati nk botak pala sami hahahahaha.. gile comel azri..

  6. ~ As ~ says:

    wahhhh 100% ku puji comel…
    my baby Azam botak 7 bln gak… skrang rambut dah lebat..

  7. Lady Qay says:

    xpe comel juge wpun botak..hehe

  8. Hayatie says:

    ummiaqeef..ahah ler rozi..mcm ada iras pula masa aqeef botak..ekeke

    Ely, ku botakkan dengan harapan rambutnya lebih lebat dari yang sebelum ni sbb kalau x botakkan mcm segan2 jer tumbuhnya itu..nipis jer nampak kekulit semua..huhu

    As..yess..itu salah satu faktor ku botakkan rambut azri ku itu..sbb tak lebat

    Lady Qay..haha, dak2 botak takpa stil cumell..kalau orang tue…huhu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: